sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Näin aluksi

Päätinpä sitten tehdä kokonaisen blogin tarinoilleni. Tänne tulee kaikenlaisia tarinanpätkiä ja ihan vapaasti saa arvostella ja kommentoida. En väitä itseäni hyväksi kirjoittajaksi, piste. On hienoa jos tykästytte johonkin tarinaan ja kirjoitatte kommentteihin jotain tyyliin 
"Mä niin rakastan tätä. Oot tosi hyvä kirjottaan! <3" mutta se ei auta mua mitenkään! 
Eli toivon rakentavaa kommenttia, kiitos. Useat tarinat olen tehnyt koulussa, ja joo olen edelleenkin alakoululainen. Ihan vain varoituksena sitten, kerrankin koulussa oli aiheena retki. Piti kirjoittaa joku ihan pikku pätkä siihen liittyen. Muut kirjotti eväsretkistä... ja mä kirjoitin päättyneestä sotaretkestä ja henkimaailmanlähettilään kuolemasta.... Eli en usko että törmäätte mihinkään "olen ihku prinsessa ja kaikki on hyvin"-tarinaan. 
En myöskään tykkää kirjoittaa mitään "oon neljätoista vee tytsy ja mun besun poikkis tykkää musta ja mä siitä"-tarinoita. Tässä viimeaikoina mua on inspiroinut aiheena ainoastaan kuolema. Ja se kuinka saada lukioiden tunteet pintaan. Eli herkemmät voisivat kenties NYT poistua. Ja mä olen tietenkin jättänyt äikänvihkoni kouluun... Huoh. Eli ette ihan vielä saa lukea pikkuista pätkää 16-vuotiaasta tytöstä joka kuoli. Tai no oikeastaan murhattiin. Että sellaista. Katsotaan milloin tänne jotain ihan oikeasti tulee.

1 kommentti:

  1. Iik, kirjoitusvirhe jota vihaan eniten maailmassa...älä koskaan ikinä milloinkaan kirjoita lukija-sanaa lukia.

    VastaaPoista